Gæstebog

Tak fordi du besøger vores hjemmeside. Skriv en hilsen her i gæstebogen ved at klikke på den blå knap. Du kan også indsætte et foto ved din hilsen.

Skrevet af Rex, d. 28-12-2016

Kære alle.

Her fra det engelske ønskes i en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

Jeg håber at ser jer i 2017.

Kærlig hilsen Rex

@besked.com

rex

Skrevet af Rex, d. 22-09-2016

Hej med jer alle i klubben.
Jeg har det stadig godt her i det engelske, men må indrømme at jeg savner Sønderby og omegn. Så efter snart 2 år i det engelske, tænker jeg på at vende ”hjem” igen. Det er ikke landet, byen eller de venner/bekendte jeg har herovre, der er skyld i min beslutning. Det er fordi jeg savner min jagt, lerdueskydningen, petanque spillet og samværet med jer alle sammen. Jeg har ikke besluttet hvornår jeg vender ”hjem” da jeg skal finde en bolig. Det er lidt besværligt herfra, så derfor vil jeg bede jer om at holde et øje med noget der er til leje. I første omgang behøver det ikke at være en lejlighed/hus, et værelse vil være ok indtil noget andet viser sig, og helst i post nr. 4050.
På forhånd tak for hjælpen.
Mange hilsner
Rex

@besked.com

rex

Skrevet af Poul Erik Kamper, d. 01-10-2011

Jeg har d.d. den 1.10.2011 været i Vejleby for at være med til at indvie deres nye petanquebaner.
3 gode baner der nok skal blive gode når stenmelen får lidt regn.
Tillykke til Vejleby med de nye baner - håber de får gang i spillet til glæde for sammenholdet i byen.

@gmail.com

kamperpoulerik

LIge et stemningsbillede fra Spanien

Skrevet af Preben Fullerton, d. 29-07-2011

Hej med jer allesammen.
Ville lige takke for den venlige modtagelse, som jeg har fået, da jeg begyndte at spille i klubben.

@gmail.com

prebenfullerton

Skrevet af Hanne, d. 18-05-2011

Hej alle.
Jeg synes det er godt med en hjemmeside, og jeg synes den er rigtig flot og meget overskuelig, selv jeg kan finde ud af at bruge den.
K.h.
Hanne

@rockhill.dk

hanne

Nyeste kommentarer

26.05 | 09:49

De kan godt tåle at stå ude - se PB på Messenger

26.05 | 09:49

De kan godt tåle ar stå ude - se PB på Messenger

25.05 | 20:26

Hej Poul Erik, Vi har planer om at holde fest d. 6/8, så vil derfor først høre ...

16.05 | 17:35

Vi har kun borde og stole til ca 30 personer i petanqueklubben.

unsplash